Veelgestelde vragen
Je wil aan de slag met 'Mijn Balanske'? Dat kunnen we alleen maar toejuichen. Hier verzamelen we informatie over hoe het werkt, wat je er terugvindt en wat je ermee kan doen. We vullen dit de komende weken verder aan op basis van de vragen die we krijgen. Loop je ergens tegenaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met kelly@balanske.be.
Gezien het ook voor ons een nieuwe manier van werken is en er ongetwijfeld kinderziektes zullen opduiken, mag je ook al je suggesties en opmerkingen doorsturen. Op die manier kunnen we ook daar verder mee aan de slag.
Veel succes!
Neen. Op dit moment is dit nog niet mogelijk omwille van organisatorische redenen en opvolging van betalingen. We bekijken de mogelijkheid om dit in de toekomst mogelijk te maken.
Dat kan. Het opvolgen van betalingen verloopt nog niet geautomatiseerd. Zodra we jou betaling geregistreerd hebben, is deze een uur later te zien onder onkostennota's in 'Mijn Balanske'.